Vilkår

Priser og betaling

Alle priser er ekskl. moms med mindre andet er oplyst.

Alle priser, der vises i shoppen, er uforpligtende. Priser bliver løbende tilpasset leverandørernes priser og i tilfælde af forkerte priser forbeholder vi os retten til ikke at levere til den anførte pris.

Forsendelse

Normalt leveres varer, som er på lager, indenfor 2-3 arbejdsdage. Nogle produkter som kommer fra eksterne lagre, kan tage op ti 10 arbejdsdage. Ved udsolgte varer oplyses leveringstid per mail.

I tilfælde af en transportskade, skal dette straks anmeldes til transportøren. Forsendelse sker alene på kundens regning og risiko.


Garanti og RMA

Der ydes 90 dages funktionsgaranti på alle produkter, gældende fra fakturadato med mindre andet er oplyst eller aftalt. RMA formular skal udfyldes og sendes med produktet eller kontakt os på tlf. 70 22 10 30 for at få et RMA nummer inden du sender dit produkt til reparation.


Ved garantireparation skal kopi af original købsfaktura samt RMA formular altid vedlægges. Udstyret skal være nedpakket i original emballage (eller anden forsvarlig emballage). Garantien er kun gældende for produkter købt hos Micro Nordic.

Er produktet ikke defekt, forbeholder Micro Nordic sig retten til at fakturere et gebyr på kr. 500 ex. moms. RMA varer må ikke sendes per efterkrav. Gem din postkvittering. Det er din garanti for, at du har sendt produktet.

Normal reparationstid er 5 - 7 arbejdsdage.

Garantien dækker ikke

- Produkter, som er forsøgt modificeret eller repareret.
- Defekt som følge af misbrug eller forkert brug af produktet.
- Eksterne faktorer som f.eks. lynnedslag og brand.
- Såfremt miljøforskrifter ikke er overholdt (f.eks. temperatur og luftfugtighed).
- Normal slidtage og sliddele (f.eks. printhoveder, batterier etc.).
- Har du spørgsmål vedrørende garanti, reparation eller andet, kontakt os på tlf. 70 22 10 30.

Returret

Varer som er defekte ved modtagelse tages retur.
Reklamation skal ske snarest muligt og senest 5 arbejdsdage efter varens modtagelse. Returnering af varer kan kun ske efter aftale med vor salgs- og ordreafdeling.

Micro Nordic er ikke ansvarlig for driftstab, tabt arbejdsfortjeneste, eller andre direkte / indirekte tab som kan tilbageføres til varer leveret af Micro Nordic.

Micro Nordic sælger udelukkende varer til registrerede virksomheder med momsnummer og er derfor ikke omfattet af lovgivningen om forbrugerbeskyttelse.

Hvis en kunde får skriftlig tilladelse til at tilbagelevere en vare som ikke er defekt, skal varen senest 5 dage efter tilladelsen, sendes til os i perfekt stand og i originalemballage sammen med følgeseddel- og fakturakopi, ubeskadiget og helt i orden. Micro Nordic beregner et returneringsgebyr på 20% af varens fakturerede pris, min 750 DKK, samt evt. omkostninger til erstatning af skadet emballage og/eller skadet/mangelfuld vare.

Returvarer skal altid sendes tilbage i originalemballage sammen med følgeseddel- og fakturakopi.
Indhold i webshop

Vores Webshop indeholder mange data og priser som løbende bliver opdateret. Vi forbeholder os derfor retten til at ændre oplysninger løbende på hjemmesiden.

Micro Nordic kan ikke garanterer, at Internetsiderne eller linkede sider er virusfrie og overtager ingen hæftelse for heraf opståede skader. Alle vores

Internetsider underlægges udelukkende dansk ret.

Alle priser er uforpligtende. Vi forbeholder os retten til at ændre, opdatere eller slette vores Internetsider uden varsel.

Micro Nordic services

KONTAKT OS FOR SERVICES

Installation eller serviceaftale?
Kontakt os via mail på info@micronordic.dk eller ring på tlf. 0045 70 22 10 30

PRIS GARANTI

Finder du samme produkt billigere online matcher vi prisen og giver et vin gavekort på 300 kr.
Gælder ikke "special bid" pris fra producenten

COPORATE PARTNERSHIP

We support Save the Children Denmark